تولد لاکچری در سومین روز خاص قرن جدید! جزئیات تکان‌دهنده از اردوی وحشت در استخر مرگ برنامه جدید امتحانات پایه ششم و نهم اعلام شد (یکم خرداد ۱۴۰۳) نام‌گذاری بیمارستان ۲۰۴ تختخوابی نیشابور به‌نام «سیدالشهدای خدمت» انفجار مین در ارتفاعات مرزی آذربایجان غربی یک کشته و ۲ زخمی برجای گذاشت (یکم خرداد ۱۴۰۳) زلزله قدرتمند اندونزی را لرزاند (یکم خرداد ۱۴۰۳) طرح سلامت خانواده و نظام ارجاع یکی از مهمترین اقدامات شهید آیت الله رئیسی بود کشف ۱۷ کیلوگرم زعفران قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد(۱ خرداد ۱۴۰۳) قطار فوق‌العاده مشهد برای مراسم تشییع رئیس‌جمهور از مهاجرت ۱۰ هزار پزشک تا توزیع نابرابر پزشکان متخصص در کشور  برنامه جدید امتحانات نهایی دانش‌آموزان اعلام شد ممنوعیت‌های تردد ویژه مراسم تشییع پیکر رئیس جمهوری در مشهد اعلام شد تشکیل پرونده قضایی برای منتشرکنندگان مصادیق توهین‌آمیز درخصوص سانحه بالگرد حامل رئیس‌جمهور پیش‌بینی هواشناسی مشهد برای روز پنجشنبه (٣ خرداد ١۴٠٣) هم‌زمان با مراسم تشییع و تدفین رئیس‌جمهور پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (سه‌شنبه، یکم خرداد ١۴٠٣) | آغاز بارش‌های پراکنده باران در استان آسیب‌هایی جدی که روغن مصرف شده به مغز می‌زند
سرخط خبرها

وجود ۲۳۰۰ دوربین کنترل سرعت در جاده‌ها | آسفالت ۱۱۷هزار کیلومتر راه روستایی

  • کد خبر: ۲۱۲۸۵۶
  • ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
وجود ۲۳۰۰ دوربین کنترل سرعت در جاده‌ها | آسفالت ۱۱۷هزار کیلومتر راه روستایی
معاون حمل و نقل سازمان راهداری گفت: یک هزار و ۳۰۰ دستگاه دوربین نظارت تصویری در جاده‌ها داریم و ۲ هزار و ۳۰۰ دستگاه دوربین کنترل سرعت که تمام این تجهیزات برای ماموریت نوروز فعال هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، حمیدرضا شهرکی؛ معاون حمل و نقل سازمان راهداری صبح امروز در هفتادونهمین کمیته هماهنگی اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی اظهار کرد: تعداد هزار و ۵۳ پایگاه راهداری در جاده‌های کشور وجود دارد که وظیفه اصلی آن‌ها راهداری است، اما در شرایط اضطرار به امداد و اسکان مسافران هم مشغول می‌شوند.

وی افزود: علاوه بر پایگاه‌های راهداری تعداد هزار باب مجتمع خدماتی رفاهی در جاده‌ها وجود دارد که در زمان اضطرار امکان اسکان مسافران در این محل‌ها وجود دارد.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری گفت: ۸ هزار دستگاه ماشین سنگین و سبک و ۱۲ هزار نیروی انسانی در طرح نوروزی آماده ارائه خدمات هستند.

شهرکی با بیان اینکه ۲ هزار و ۷۷۹ تردد شمار در جاده‌ها وجود دارد، گفت: بنر‌های اطلاع‌رسانی اسکان در جاده‌ها باید در جا‌های مناسبی نصب شود که راننده فرصت رویت و توقف را داشته باشد تا موجب تصادفات نشود.

وی گفت: هزار و ۳۰۰ دستگاه دوربین نظارت تصویری در جاده‌ها داریم و ۲ هزار و ۳۰۰ دستگاه دوربین کنترل سرعت که تمام این تجهیزات برای ماموریت نوروز فعال هستند.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری تصریح کرد: ۱۱۷ هزار کیلومتر راه روستایی آسفالت شده است و از پلیس درخواست می‌کنیم تا نظرات کارشناسی برای کاهش تصادفات در این راه‌ها را به ما ارائه دهد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->